Monicas vardag!

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Monica - 7 september 2010 14:37

                             

Denna vecka har hittills bjudit på sol och värme.

I skrivande stund visar termometern på 21 grader i skuggan:)

Har plockat fram shorts och linne igen, och får gå in och pusta mellan varven. Klagar inte, tycker det är underbart med sommarvärme så här på höstkanten.

 

Detta kallas för indiansommar enligt min mor som har koll på bondepraktikan och annat gammalt skrock :)

 

Har varit på psykologilektion på morgonen och även datorkunskap.

Tyvärr var inte datorläraren där så jag kunde göra ett prov innan jag går vidare... Får ta det i morgon!

 

Var på stan i några ärenden samt åkte förbi min vän Sussi på en kaffekopp efteråt.

 

Ska väl snart börja med middagen som blir pannkakspizza idag gjort på grovt mjöl.

 

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram*

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards