Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Redan onsdag

Av Monica - 24 februari 2010 16:43

Veckorna bara rusar iväg... Tur att man inte åldras lika fort..puh...  


Pluggat ur boken "Människa socialt och kulturellt", den är väl inte jättesuperspännande, men man får ändå lära sig en hel del nya saker.

Läst hela dagen och skickat in prov 2 för en liten stund sen. Är så spännande att få se hur många rätt och vilket betyg men får på proven.

Jag ser nu att jag missuppfattat en fråga typiskt nog...


Blev att värma rester till middag idag. Plättar till barnen och thai-mat från igår till mig.

          

I morgon ska jag och träffa en gammal barndomskompis, Maria (Maya) på stan. Vi ska träffas på ett fik och surra och dricka lite kaffe! Blir himla kul!


Min dator är lite knäpp fortfarande, fick ju som sagt tillbaka min nya dator (1 mån gammal) och de hade bytt moderkort och allt i den... Men den har hängt sig 2 ggr igen sen jag fick tillbaka den för en vecka sen.

Sen flyttar sig markören av sig själv och en del jag skrivit raderas....

Kan det vara nån inställning månntro?  Högst irriterande är det!


  








 
 
Maya

Maya

24 februari 2010 19:14

"Sen flyttar sig markören av sig själv och en del jag skrivit raderas...."

Du kan ha kommit åt Insert-knappen på tangentbordet, tryck en gång på den och se om det slutar :)

Vad roligt det ska bli att träffas imorgon!!! Iiiiih! =)

*Kram*

http://maypel.wordpress.com

 
wiper

wiper

25 februari 2010 09:12

Vad kul att du skall träffa en barndomsvän, spännande. Vilken rolig potatis ;) Hoppas du får det toppen i dag när ni träffas
Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

25 februari 2010 10:23

Maya:
Jag har nu provat trycka på insert knappen, men nyss försvann ett stycke igen... Blir såååå arg....Grrrrrrr
Ses snart! Kram*

Wiper:
Ja, blir kul att träffa henne.
Ha en fin dag du också!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards