Monicas vardag!

Alla inlägg under juni 2014

Av Monica - 4 juni 2014 22:46

Bäddat ut i vagnen nu och det ser riktigt skönt ut och jag längtar att lägga mig för att se reprisen av Ullared på surfplattan.
Här ser ni mina LED lister som lyser så fint och energisnålt! :-)
Gubben har nyss åkt hem till sin lilla lägenhet då han ska upp tidigt och jobba. Efter jobbet kommer han igen och då ska vi grilla och äta gott. Vi har haft en mysig kväll
Med fiske, kortspel och lite snacks.

Av Monica - 4 juni 2014 18:42

Nu har jag parkerat husvagnen på mitt favoritställe och ska stå här ett par dagar har jag tänkt. Blir mysigt att premiärcampa äntligen. Maja trivs som fisken här där hon kan strosa fritt!
Satt på radion och det är riktigt fint dunkadunka ljud!
Nu kurrar det i magen och det är nog dags att grilla en korv med ett glas rött till! :-) Återkommer med fler bilder då det blir mörkt så mina fina LED lampor syns.

Graderat mig med en 12 volts fläkt om det blir varmt!

Inget fel på utsikten.

Av Monica - 2 juni 2014 16:47

Fick hämta nya lilla soffan till balkongen idag som jag beställt. Handlat blommor och krukor som jag planterat. Inte många blommor, är lite sugen på en örttrappa men får se sen. Känner mig rätt nöjd så här!

Av Monica - 1 juni 2014 19:53

Nu har vi stannat på rastplatsen Ljusvattneteför en liten bensträckare. Snart är vi hemma igen efter några trevliga timmar i Husum där vi grillat och sett på Kenny och Rebeccas nya mysiga hus.

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards