Monicas vardag!

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Monica - 23 april 2012 11:38

    Nu var det länge sen jag bloggade igen.

Denna månad har varit underbar då jag nästan bara jobbat natt.

Trivs så otroligt bra med nattjobb och skulle verkligen vilja jobba det för jämnan.

Är ju verkligen en nattmänniska om jag får bestämma tider själv.

Nog för att det går bra att jobba dagtid också, har inte försovit mig ännu!!

Men är som sagt hellre upp länge och sover länge....


Idag ska jag på personalmöte på mitt nya jobb.

Blir spännande, känns lite pirrigt i magen trots att jag träffat de flesta där tidigare.

Nu är det bara 4 nattskift kvar denna månad innan jag börjar på min nya arbetsplats.


Här har det snöat en hel del denna nyckfulla vårmånad.

Man kan inte skryta om vädret precis, har massor med snö kvar,

och att komma sig till baksidan av huset är inte att tänka på ens.

Säkert 50 cm snö kvar där.


På framsidan där det är söderläge har det iaf tinat så pass jag fått dit ett par stolar.

  Efter sista snöfallet


Uteplatsen på baksidan lär nog få vänta på sina utemöbler!

   



Men årets första mjukglass har jag avnjutit :)

 


Förra veckan hade jag besök av min äldsta son som bor i Örebro.

Hans flickvän som jag aldrig träffat följde också med.

De åkte tåg/buss hit då sonen köpt en fin bil här som de skulle köra ner.

Var så kul att få träffa dom , det blev en kort visit men kul ändå!


Bjöd på lunch på vår sushibar.

Maten smakade himmelskt och var vackert upplagt.

Rebecka som aldrig ätit sushi förut åt upp nästan allt och tyckte det var riktigt gott!

På eftermiddagen åt vi surströmming tillsammans med min yngre son och hans flickvän.

Blev mycket rå fisk denna dag, hehe...


 

 


Köpt nya jättesöta fusk foppatofflor som är väldigt sköna faktiskt.

40 kr på Dollar Store är ju som hittat!

Vet inte om jag ska ha dom på jobbet eller hemma,

får nog köpa ett par till tror jag så kan jag ha både och.

Söta eller hur?


 



Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards