Monicas vardag!

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Monica - 24 november 2011 08:00

               Detta är ett tidsinställt inlägg då jag jobbar idag, och har lite andra planer sedan.


Idag är det fem år sen jag träffade min älskade gubbe för första gången.

Minns det nästan som igår när han stod här ute en fredagskväll med tre stora röda rosor som var

beströdda med glitter...

 Hade nämt för honom tidigare att jag var svag för glitter och glimmer, hihi


Jag hade inga lampor tända i huset, bara ljuset av 43 ljuslyktor...

Ost, kex, vin och vindruvor.....

Pirr i magen.....


OCH DU O JAG

  

Tänk att vi visste nog redan den kvällen för fem år sen att vi funnit vår själsfrände

  

----------------------------------------------


Under de fem åren som gått har det varit både dalar och toppar.

Mest toppar och glada skratt tillsammans som tur väl är.

   


Men vi har också gått igenom många hinder,

det är inte alltid så lätt att bo långt från varandra

och inte kunna träffas när man vill,

när man helst vill dela vardagen och allt tillsammans.


Kärleken har ändå varit starkast av allt,

och jag är så glad att vi har varandra,

min käraste vän och livskamrat.


Nu hoppas vi att allt ska lösa sig så fort som möjligt

så vi kan dela vardagen och leva tillsammans dag och natt som sambor.

Längtar


Ser fram att planera framtiden tillsammans med världens bästa gubbe....

Tack för att du funnits där för mig dessa fina fem år


Älskar dig....

/ Din lilla gumma



 


             

       


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards