Monicas vardag!

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Monica - 21 november 2011 18:20

              Sov ut idag, och kände mig rätt utvilad när jag vaknade.


Hoppade i duschen och fixade till mig för att sen åka

till min goá vän Maria (Maya).

Vi har länge pratat om att träffas, men alltid har det varit nåt annat....


Nåja, nu kom vi till skott iaf.

Hämtade henne för att sen åka till thai-restaurangen för att äta lunchbuffé

och surra ett tag.

Mycket trevligt att träffas och surra lite och maten var väldigt god som vanligt.


 


               När jag kom hem var sonen och hans flickvän här och hälsade på.

De skulle och äta middag hos henne, annars hade dom fått äta här....


Kryddade 2 kg kyckling klubbor som jag satt in i ugnen

medans jag och dottern  åkte iväg och tränade.


Då vi kom hem var de klara, så vi wokade lite grönsaker till bara...


 


Var ju förbi min syster igår , och jag blev så full i skratt...

Det är så likt henne, haha... Jag skrattar än då jag tänker på det....

Vi skrattade gott när vi tog denna bild igår!

 


Hon är nog först i stan med klädd julgran och alla julklappar klara under granen    

Då hade hon ändå haft den klar i flera dagar...hihi

Men hon är säkert också först ut med julen....

Juldagen är det över för hennes del, haha....

Ja, hon är speciell min älskade syster, ingen är väl som hon   


LOVE YOU SIS   


Nåja, jag ska inte vara så mycket sämre...

Tror jag ska leta fram några julgardiner som jag ska stryka och

hänga upp i köket!    

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards