Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Julhandling

Av Monica - 21 december 2010 20:59

Jobbade bara till halv tolv idag och sen dess har det varit full rulle...


Hälsat på min mor med barnen, grattat systersonen på hans 17-årsdag, gått på stan och inhandlat de sist klapparna, handlat julmaten, slagit in julklappar och tvättat och städat här hemma.

Barnen skottade gården som tur var, har ju snöat ännu mer.


Nu ska jag se på Morden i Sandhamn som jag tyckte var en jättebra miniserie.

I morgon är jag ledig och ska göra lite julgodis och ev. äta thai-mat med barnen, syrran och systersonen.


Ha en fortsatt fin kväll...

                                 

 
 
dessi

dessi

21 december 2010 21:45

jag tyckte också den serien var bra :) skönt när det inte är så många avsnitt heller så man har möjlighet att se alla :)

http://dessib.blogg.se

Monica

22 december 2010 20:45

Kul att du också gillade serien:)
Det är skönt att det bara var 3 avsnitt och att de visades 3 dagar i rad:)

 
Maya

Maya

22 december 2010 10:55

Åh vad Du står i, hoppas Du får en vilosam julhelg iallafall. Ha ett trevligt Thaibesök, hälsa syrran samt barnen och ät gott för mej åxå! :)

Miss You!
*Kramar*

http://maypel.wordpress.com

Monica

22 december 2010 20:43

Jag kännr mig inte alls stressad,utan tar allt i lugn takt och gör det jag känner för bara:)
Vi har redan ätit och det smakade gott som vanligt:)
Saknar dig med!
Kram

 
wiper

wiper

23 december 2010 12:44

Ha en riktigt fin jul med din familj
varm julkram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Monica

23 december 2010 19:42

Tack snälla, och detsamma till er!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards