Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Tjohooo, fredag!!:)

Av Monica - 1 oktober 2010 17:04

Vilken mjukstart jag fick på mitt schema.

Jobbade bara  idag, och ledig lördag och söndag:)

Kändes verkligen kul att komma tillbaka till det härliga gänget på jobbet:))

Längtar redan tillbaka:))


I går kväll var jag med min syster på tjejkväll på stan. Alla stadens butiker hade öppet till 22, och många fina erbjudanden bjöds det på:)


Återkommer sen med vad jag inhandlade.


  


Nu ska jag och barnen iväg och äta middag på vår favorit restaurang.

Ni gissar rätt...Det blir thai-mat :))


Önskar er alla en trevlig helg!

Varma kramar!

                                     





 
 
Linnea

Linnea

1 oktober 2010 17:11

fin blogg:)

http://barnetsrost.blogg.se

Monica

1 oktober 2010 19:41

Tack för det Linnea, och välkommen tillbaka!

 
Maya

Maya

3 oktober 2010 11:12

Nyfiken på Dina/Era fynd! =)

Ska försöka mej på stan till veckan för jag måste ha lite nytt! :)

Ha en fin söndag!

*Kram*

PS! Pelle tycker att Du och Din Man kan kika förbi på kaffe nån dag! Jag kan bara hålla med ;)

http://maypel.wordpress.com

Monica

3 oktober 2010 12:12

har tagit bilderna, ska bara föra över dom till datorn också;)
Vi dyker nog upp, blir nån helg, spontant, då vi nästan bara träffas då!
Kram*

 
wiper

wiper

3 oktober 2010 12:52

Det var verkligen en härlig mjukstart. Skönt att du är tillbaka dit du trivs och har bra arbetskamrater sånt är guld värt.

Det lät härligt med tjejkväll på stan. Hoppas du haft en toppenhelg
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Monica

3 oktober 2010 17:18

Bra arbetskamrater är det viktigaste för att man ska trivas på ett jobb tycker jag:)
Har haft en fin helg, synd de går så snabbt bara:)
Det är kul att staden ordnar med tjejkvällar, är en trevlig tillställning:)
Kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards