Monicas vardag!

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Monica - 20 september 2010 17:36

Helgen tillbringades i älvsbyn med gubben, hans son och min dottern som kom med bussen dit lördag.


Igår kväll satt jag uppe och tittade på valvakan, blev inte riktigt som man hoppades på...


Pluggat psykologi och varit och gjort det sista provet på Komvux idag.

Även detta prov kändes att gå dåligt, många svåra ord och begrepp jag inte riktigt kunde sätta ordet på.

Nåja, är glad om jag får godkänt iaf på dessa prov.

Inlämningsuppgiften jag gjorde fick jag ju MVG på och nu ska jag påbörja den sista inlämningsuppgiften som jag ska försöka göra så bra som möjligt.

Fattar inte, men jag får hjärnsläpp när jag ska göra prov i en lokal, poff, är det mesta jag läst bortblåst.... Måste vara nervositet och stress....


Var förbi ett äldreboende för att söka jobb också, men boendechefen var på ett möte. Ska åka en runda i morgon...

Har skrivit ut mitt personliga brev som jag tänkte lämna hos olika chefer.

Hoppas på tur att de behöver folk....

        

                     


Ikväll blir det mest tv-tittande då det är mycket bra på burken.

Först Ullared klockan 20, sen Lyxfruar i New York kl.21, kan vara kul då en av kvinnorna är från den by jag bor i .

Klockan 22 var det dags för "Lite Sällskap" som jag tyckte var ett lite mysigt program.... Gubben som inte haft en kvinna på 35 år var så go´och glad tycker jag. Kul att han hittade en behaglig kvinna i programmet. Håller tummarna för dom!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards