Monicas vardag!

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Monica - 31 maj 2010 19:37

Nu är paviljongen på plats med hjälp av min gullige hjälpsamme bror!


Det blev jättefint, nästan som en japansk trädgård där under;)

Min nya cafégrupp passade utmärkt där...

Plockade även fram min minifontän så jag hör lite mysigt porlande nu...


Har nästan lust att gräva upp min gräsmatta på framsidan och göra en japansk trädgård med grusgångar, fontäner, krukor och små träd....

Men om jag nu ska flytta härifrån så är det ju liten idé, dessutom kostsamt...


Nädå, jag är sååå nöjd så här. Nu kan man sitta ute och få lite skugga, även om det regnar så kan jag sitta ute :)


Försökte ta en bild på min hjälpsamme bror, men han hann att hoppa in i bilen, den lurveln...




     

Av Monica - 31 maj 2010 15:41

River mitt hår.....


Var och köpte en paviljong som jag ska  ha till min uteplats på framsidan.

Gjorde illa min svaga handled när jag skulle lasta in den i bilen.

Rymdes knappt så jag fick fälla ner sätena och bonka och ha mig.... Men till slut... Var tungt också....


Nu har jag varit på gräsmattan och försökt skruva ihop eländet, men det stämmer inte.... Blir galen...

Svalde min stolthet och ringde min bror, så han kommer snart och hjälper mig.

Tack och lov!

Den är 3 gånger 3 meter och 2.6 meter hög, så det är inte lätt själv heller.


Bild kommer när och om vi får ihop eländet..... Suck, jag och mina impulser...


             

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards