Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Sköterskeklocka

Av Monica - 12 maj 2010 22:48

Har önskat mig ett sköterskeklocka att ha på jobbet, och gubben sa att han ville köpa mig ett sånt. Blev sååå glad! Snäll han är min gubbe...


 Beställde detta på Tradera av en säljare som säljer nya klockor. Valde en modell av silokon där man kan trycka ut uret och rengöra själva hållaren. Man fäster klockan med en nål på tröjan och uret är upp och ner så man ser tiden uppifrån. Fiffigt!  Beställde en klarröd men på bilden ser den orange ut. Dessa finns i alla möjliga färger. Fick den för 69 kr + porto 24 kr.


Den första jag fick hade urtavlan krossats med posten, men fick en ny direkt hemskickad av säljare. Schysst säljare.

Säljaren heter Queen of Asia på Tradera och du hittar säljaren här!

Klicka på dennes annonser om du vill se klockorna.


    



 
 
wiper

wiper

13 maj 2010 09:40

Visste inte att det fanns sköterskeklockor. Denna var supersnygg. Gulligt av din man att ge dig den.
Tradera är bra och jag säljer tändare där just nu.
Vad praktiskt med en sån klocka
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
ekfan

ekfan

18 september 2010 18:45

Jag Googlade på sköterskeklocka, och hamnade här! Nu har jag också lagt bud på en likadan klocka hos samma säljare på Tradera :) Hoppas du fortfarande är nöjd med din klocka, o tack för tipset ;)

http://ekfan.blogg.se

Monica

19 september 2010 14:28

Vad kul att du hittade hit:)
Jag är nöjd med min klocka än:)
Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards