Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Onsdag em

Av Monica - 5 maj 2010 14:39

Varit förbi mor och lämnat vovven...

Ringde och hörde om Maya var hemma och det var hon.

Svängde förbi och drack lite kaffe och fick en så söt mugg av henne som hon köpt till mig. Hon tyckte den passade mig när hon såg den, hihi

-Supershopparen står det på den, hihi..Tack än en gång Maya:))


Igår kväll beställde jag studentplakat till min sons student.

Har kollat runt på nätet, och hittade här en firma som hade rätt vettigt pris, och fina motiv...

Det kostade 199 kr plus frakt 57 kr, du kunde scanna in den bild du vill ha  direkt (om du har scanner)


Här kommer du till trycksakstorget där jag beställde mitt plank!

 
 
Maya

Maya

5 maj 2010 16:29

TACK för besöket kära Du! Det är alltid trevligt att sitta ner och prata över en kopp kaffe eller två. Det är få av mina vänner som verkligen dricker kaffe åxå.

Jag måste ta mej i kragen vad gäller studentplakatet!!! Har ju bilden redo, ska bara scanna den och sen simsalabim göra plakat!

*Kramar i massor*

http://maypel.wordpress.com

 
wiper

wiper

5 maj 2010 17:53

Vad kul att din son tar studenten. Nu blev jag så nostalgisk och började tänka på när min son tog studenten. Jag gjorde plakatet själv men det är för att jag är så intresserad av collage och alltid gjort såna. Vet inte om man kunde beställa sånt när min son tog studenten heller. Det var 18 år sedan.

Kul med muggen du fick av din snälla väninna.

Jag skall gå in på trycksakstorget och kolla.

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

5 maj 2010 22:13

Maya:
Tack själv för pratstunden och kaffet, alltid trevligt! Och tack än en gång för den fina muggen, bild kommer här sen! Jo, nu får du ta tag i plakatet!;) Kram*

Wiper:
Tiden går så fort, men tur man har foton att blicka tillbaka på;)Kul att du gjorde din sons plakat själv, jag gjorde äldsta sonens studentplakat själv, men i år tänkte jag göra det enkelt för mig och beställa ett. Hoppas bilden blir bra bara, då jag scannat det av ett inte alltför bra kort, fanns inte digitalkamera för 12 år sen! Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

7 maj 2010 08:18

Godmorgon vännen =))
Ena dagen följer man dem till upprop i första klass , för att nästa dag fira deras student...vart tog åren där i mellan vägen ;))
Önskar dig en bra dag och en trevlig helg , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards