Monicas vardag!

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Monica - 13 april 2010 21:49

Nyss kommit hem från surströmmingsmiddagen, och det var precis så gott och trevligt som jag föreställt mig. Kul att träffa tjejerna och surra lite...

Glömde tyvärr i min iver att ta några foton.

Kollade om min webcam funkade och det finns så många roliga funktioner på den. Man kan ta bilder med alla möjliga roliga bakgrunder och färger.

Här kommer några som jag gjorde nyss, hihi... Det är riktigt kul att leka med bilder.

        


    

Av Monica - 13 april 2010 10:10

  

Det är så kul att stiga upp när solen skiner in... Hoppade upp och duschade , åt frukost med morrontidningen. Gick sen på en promenad runt kvarteret med vovvven. Inte klokt vad det sprättar sant under hennes mage och ben.  Benen är ju så korta och pälsen så lurvig. Nu får man ha dammsugaren alltid redo ett tag framåt...

 Ska plugga nu några timmar, men ska göra en paus mellan varje uppgift har jag tänkt mig. Vill ju passa på att njuta av solen också...


             


I eftermiddag är jag bjuden på surströmmingskalas hos en kompis tillsammans med andra tjejkompisar. Har tänkt på surströmming nu flera dagar och snålvattnet nästan rinner av tanken att få känna den härliga lukten och den goda salta strömmingen i gommen snart.

Ska ta nån bild om jag kommer ihåg det och med deras tillåtelse....


Ha en underbar dag...

Carpe Diem                       

                                                  
          

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards