Monicas vardag!

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Monica - 30 mars 2010 22:34

...Har det varit idag..


Steg upp tidigt för att skjutsa sonen till halkbanan där han tillbringade hela förmiddagen. Hälsade på mor o far, syrran och Maya under tiden.  Trevligt att hälsa på och dricka kaffe...och mer kaffe :)

Hämtade även ut min mobil som varit på rep...Nu funkar den fint :)


Sonen höll på att svälta ihjäl när han var klar med körningen så det blev ett baconmål på Sunes...

Sen övningsköra ännu mer, vi låtsades att han gjorde en uppkörning med mig, och det gick fint...


I eftermiddag och ikväll har jag pluggat samt sutti med sonen och gjort teori för sista gången innan uppkörningen i morgon. Så nu håller vi tummarna....

Blir upp tidigt för att skjutsa honom i morgon också...

Har inte hunnit blogga eller kika in på era bloggar, hoppas jag hinner i morgon!


Sov gott alla ni...

  


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards