Monicas vardag!

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Monica - 9 mars 2010 22:18

Finns ju så mycket roliga bilder man kan göra i olika program på nätet.

Kan ju inte sluta, hihi...

Här kommer en kul bild , ni ser väl vad snygg tatuering läckerbiten har på sin arm? 


        

Nu är det snart dags för sängen, önskar er alla ...

                                                  

                            

Av Monica - 9 mars 2010 19:43

Blev så glad när jag läste nyss på Malins blogg att hon fått hem gubben sin från sjukhuset! Vad glad hon ska vara, och han också förstås att få komma hem till gumman sin....

                             

Av Monica - 9 mars 2010 18:56

Pluggat hela dagen, men har inte hunnit med att göra provet som jag tänkte.

Det är sista så jag vill försöka att få ett VG. Skriver anteckningar men det är så mycket man vill skriva så därför hann jag inte idag. Det snurrade i huvudet på eftermiddan och jag kände mig väldigt less.


Ringde frissan och skulle beställa en tid för klippning till mig och dottern och vi hade sån tur att hon just fått ett återbud och fick komma direkt.

Var ett skönt avbrott...


Frissan var mycket kunnig och duktig, vi har aldrig varit hos henne förut.

Salong Sofint heter stället och hon har en klippboda på Klubbgärdet.

  


Dessutom är hon massör och har även nåt som kallas för vibrosaun som lät väldigt intressant.  Hon tar 75 kr för en halvtimme i denna eller om du vill ha inklusive massage efteråt för 350 kr.

Hon tillämpar en kraftigare massage som är en blandning mellan binvävs och klassisk massage som är väldigt effektiv sa hon.


Låter helt klart intressant och jag är sugen på att investera lite i mitt välbefinnande då jag har problem med axlar och nacke.


Skulle varit otänkbart att få massage av en främmande människa tidigare men henne kan jag tänka mig gå hos.


Ska även försöka övertala gubben att hänga med, jag berättade om hans problem och hon tyckte absolut att han skulle komma då hon trodde sig kunna hjälpa honom.


Här kommer en bild på nyklippta jag!


  

Av Monica - 9 mars 2010 13:06

Tar en liten paus i mitt pluggande för att kolla in om jag fått några kommentarer på bloggen, och hade fått 4 st! Det är sååå kul, tack snälla ni!


Hinner inte läsa några bloggar just nu, ska fortsätta läsa medan jag har ångan uppe! Men har besvarat era kommentarer iaf!


Ha en härlig dag!   

                                              

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards