Monicas vardag!

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Monica - 6 mars 2010 14:44

Jag och dottern har varit förbi hos Gunsan och Peter. Där hade dom startat grillen så de bjöd på grillad korv och kaffe ute i solskenet.

Korvgrillning och kaffe ute hör verkligen våren till... Tack så mycket för korv, kaffe och trevligt sällskap!


Sen handlade vi på Willy´s, så nu blir det någon form av Taco´s till middag enligt önskemål av dottern.


  

Av Monica - 6 mars 2010 11:50

En härlig lördagsmorgon med solsken och bara -2 grader.


Vaknade strax efter åtta då gubben ringde och väckte mig.

Tänkte somna om en stund men då ringer syrran och frågar om jag vill följa till stan idag.

Blev pigg när jag såg solen skina där ute och nämdes inte somna om.

Hämtade tidningen och gjorde en kopp kaffe.

Kuddade upp i sängen och läste tidningen och drack kaffe med radion i bakgrunden. Det gillar jag med lördagsmornar...


Steg sen upp för att duscha och sen gick jag med vovven på en promenad.


Sen frukost med dottern och nu sitter jag här.

Funderar om vi skulle åka på Willy´s och handla lite...


Njut av dagen mina vänner och hoppas ni får känna av solens varma strålar!


                                   pimp myspace profile

pimp myspace profile

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards