Monicas vardag!

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Monica - 2 januari 2010 12:22

Inte hänt så mycket detta år ännu...


Nyårsafton firades lugnt och stillsamt hemma hos mig.

Tillagade god mat bestående av helstekt oxfilé, potatisgratäng med mycket vitlök och purjolök , hel grön sparris. Till detta gjorde jag av skyn en underbar sås som jag kryddade med mycket rosépeppar och en gräddskvätt förstås.


Min äldsta son, Kent och hans son kom och åt med oss.

Det blev över lite så jag åt det i går också till middag.


På kvällen åkte jag och vovven till älvsbyn och här är vi nu.

Gubben ska iväg med skotern en sväng, jag vill inte följa med så jag tar och går på en promenad med vovven istället...


Vad kvällen har att erbjuda vet vi inte ännu...Kanske blir att titta på Robinson och bara mysa på....


God Forstättning på Er alla!


Kram  

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards