Monicas vardag!

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Monica - 6 november 2009 21:45

Har sett på IDOL, oj vad de är duktiga allihop. Erik var ju helt enorm med Queen -låten ikväll...WOW!

Calle gick inte heller av för hackor!


Blir spännande att se röstningen, skulle jag välja så skulle Rabih eller Eddie åka ut...

Rabihs röst orkar jag inte höra på länge, den är enformig och för ljus. Passar inte alls att sjunga alla låt-klanger...


Vi får se snart hur det går...

Av Monica - 6 november 2009 14:17

Äntligen helg, nu får man snart träffa gubben igen...

Han kommer ikväll och stannar här till på söndag då vi följs till älvsbyn.

Ska ju tatuera mig på söndag, göra om mina två tatueringar. Ska ha en ganska stor svart ros med ett rött hjärta på armen som ska täcka min delfin samt en lila fjäril med skuggningar över min blekta fjäril på nyckelbenet..

Får väl visa resultatet här sedan...


Skjutsat runt sonen och letat jobb på förmiddan, det kanske blir napp, lät rätt hoppfullt iaf att chansen finns där!

De ska expandera på ett företag här och anställa en elektriker-lärling. Han ska in och lämna CV och betyg så håller vi tummarna så hårt det bara går...


Hämtade ut dotterns nya mobiltelefon idag. Nu blir det att prova Samsung, vi är så less med alla problem vi haft med Ericsson telefonerna nu... En rosa liten sak med pekskärm, den är sååå fin...


Ha en riktigt mysig fredagskväll...Det ska vi ha ; )

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards