Monicas vardag!

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Monica - 29 oktober 2009 19:16

Kom hem från Coop med flera kassar mat nyss...

De hade mycket extrapriser så jag passade på att handla och frysa in en del... 930 kr gick kalaset på.

Köpte även en kokt helgskinka då de är mindre nu före jul.

De brukar väga kring 1.5 kilo nu motför julskinkorna som oftast väger 3-5 kg...

 Dessutom kostade Scans kokta skinka bara 39 kr kilot nu.

Räcker gott med en liten skinka för oss, brukar bli less de stora som aldrig tycks ta slut... Har förätit mig på makaronilåda som är standardrätt efter julhelgen gjord på överbliven skinka...


Hämtade även dottern pojkvän som kommit från Luleå, han ska vara här hela helgen, Kul!

Sonen har LAN med en kompis här några dagar, också Kul!


Skolades in hos brukaren idag och det var faktiskt en rätt mysig dag.

Får även lite gratismotion då man går på dagliga raska promenader.

Han har en eldriven rullstol som man kan ställa in hastigheten på, så man kan gå hur fort man vill...


I morgon jobbar jag hela dagen på Öjagården, blir kul att träffa alla där...


Nu ska jag surfa runt lite och dricka mitt kaffe...

Klockan åtta blir det att titta på Mammas pojkar, vansinnigt sjukt program som jag bara inte kan låta blir när jag ändå är hemma!


Have a nice evening...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards