Monicas vardag!

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Monica - 13 oktober 2009 21:03

Tror min stora kylskåp håller på att krevera nu...

Fick ju köpa en ny liten kyl (har 2 st) här i sommar då den helt la av...Nu verkar kompressorn i den stora kylen gå hela tiden.

Har på ettan men det är is på väggen ändå i kylen, för kallt alltså... Tror nästan att det är termostaten som behöver bytas, kollade på nätet om det gick att beställa en ny och visst gick det...Men fanns inte till min kyl...

 Hade tänkt försöka byta den själv, för det är sååå dyrt att ringa hit en firma som gör det.

 Förjävligt att vitvaror inte håller mer än 8-9 år numera....Åtminstone mina electro-helios prylar, nån sån kommer aldrig mer in i mitt hus! Torktumlaren och 2 kylar som har lagt av alldeles för tidigt...

Men min gamla kyl som satt här sen huset byggdes den funkade minsann...26 år var den, men tyvärr grön så den fick pension när vi gjorde om i köket...

Av Monica - 13 oktober 2009 11:45

..Är min dotter, provet var positivt på körtelfeber...

Kan ta länge innan man blir frisk, och hon vill inte stanna hemma och missa en massa från skolan...

Nästa veckan ska de ha PRAO i skolan och hon hade sett fram emot det. Veckan därefter ska hon till Stockholm under höstlovet med en kompis och bo hos kompisens pappa.

Ja, få se hur det blir med allt. Läkaren skulle ringa och ge mer information idag...

Solen skiner iaf....

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards