Monicas vardag!

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Monica - 26 augusti 2009 22:19

Nu har jag gjort de två tårtorna som jag ska bjuda på i morgon... Går fort att göra dessa, och underbart goda är de. Ska lägga ut receptet här sen, det är en mandeltårta! (gluten och mjölkfri)


Sett på Bachelorette, har ju redan googlat vem hon ska välja, men man fick inte se slutet ikväll på tv, typiskt... Man vill ju ändå se, fast man vet vem hon kommer att välja... I mitt tyckte väljer hon fel man, om man tänker långt framåt...


Natti natti go´vänner...

Av Monica - 26 augusti 2009 16:21

Har just ätit surströmming, mandelpotatis, tunnbröd, gräddfil med dill o gräslök, tomater och lök...Mums

Hade en burk fileér sen i fjol, och de var hur goda som helst.

Äldsta sonen och min bror kom och åt med mig, trevligt!


Har varit ledig idag, varit på banken och gjort om huslånen, handlat, kört lite återvinningssopor, hämtat vovven som varit hos min mor o far.


Nu ska jag strax iväg och bleka slingor på henne jag är KP för, sen blir det nog att baka ett par mandeltårtor för att bjuda på jobbet i morgon när det är min sista dag... Vad trist att sluta där...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards