Monicas vardag!

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Monica - 20 augusti 2009 18:37

Hoppas jag kan göra såna här hjärtan åt dig i sanden när vi reser iväg...

Av Monica - 20 augusti 2009 17:55

Har inte så mycket nytt att komma med...bloggtorka igen känns det som!


Ledig igår, hade en rätt mysig dag då jag städade lite, badade och klippte vovven, solade lite ute, åt middag på Max med ungarna, hälsade på mor o far... Såg på Bachelorette... Var så nyfiken på vem DeAnna kommer att välja av de två finalisterna så jag var tvungen att googla... Lite förvånande kanske, de har redan separerat så det var inte rätt val ändå hon gjorde...


Idag har jag jobbat på Öjagården, var en riktigt lugn dag, kommer att sakna stället, gamlingarna och mina härliga arbetskamrater där när jag slutar, hoppas verkligen man får vikariera nån gång. Är sugen på att utbilda mig till USKA men då måste man väl ta studielån igen, och det har jag inte råd med...


Har nyss ätit pasta med en sås gjord av matlagningsgrädde, knaperstekta bacon, broccolig och ost...


Nu ska jag läsa vad mina bloggvänner skrivit idag... Ciao!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards