Monicas vardag!

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Monica - 5 augusti 2009 19:11

Hej hopp...

Inte hört nåt mer från försäkringsbolaget än, grannen hjälpte mig att plugga röret som läkte, så det är ju ingen panik, fast jag har ju inget vatten i garaget nu! Tror inte det blivit så mycket vattenskada, men de måste ju ändå bila upp golvet runt vattenledningen... Hoppas jag får en ny våtrumsmatta där, för den är ful som stryk!


Jobbat idag, åt lunch med Kent på Kifas i Öjebyn. Han har varit ledig idag då han varit än en gång på smärtkliniken och fått behandling. Nu ligger han och vilar, måste ligga 3 timmar efteråt...

Själv skulle jag sitta med datorn i sängen och vi skulle titta på lite resor tillsammans. Men otur nog så fungerar inte det trådlösa nätverket på min dator, råkade nog bryta till den... Sitter nu i hallen med nätverkssladd och det var ju inte alls lika mysigt...


Gjorde en "Gulashsoppa" till middag. Kent var så sugen på köttsoppa med det orkade jag inte göra i dag när jag kom hem från jobbet. Denna soppa är mycket enklare. Steker köttfärs, tärnar potatis, morötter, paprika, purjolök, sätter i sambal oelek, ajvar relish, krossade tomater. färska örter och vitlök.  Enkelt och gott med lite sting i!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards