Monicas vardag!

Alla inlägg under juli 2009

Av Monica - 1 juli 2009 15:46

Blir inget EU-förarbevis för dottern till helgen, han som skulle hålla i det hade fått en hjärtinfarkt, tragiskt....

Nästa kurs skulle då bli den 21 Augusti.


Varit på stan idag med dottern. Hon fick sig ett par skor i förskott i födelsedagspresent. Jag var ute efter ett par shorts, de från i fjol har krympt på nåt underligt vis i garderoben i vinter... Kan inte förstå vad det är för kvalité nu för tiden!! : )

Hittade ett par fina turkosa shorts på Lindex som var på rea dessutom. Har visst fått dille på turkost i sommar!


Var uppe till halv två inatt och bakade. Var så varmt på kvällen så det blev rätt sent innan jag satte igång. Det blev jästa bullar i långpanna med fyllning av plommon och mandelmassa, och en filkaka i långpanna.

Nu har vi fika ett tag i a f...

Gjorde allt med vetemjöl så jag inte faller för frestelsen....: )


Nu ska jag inventera kylen och se vad jag kan hitta på till middag, och sen njuta av solen på altan en stund...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards