Monicas vardag!

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Monica - 26 juli 2009 19:41

Nu är min lediga helg snart över, jobb i morron igen.

Kent och sonen har varit här hela helgen, vi har varit på PDOL igår på dagen, hittade inget jag ville ha. Hade tänkt köpa en handväska i ett stånd där alla väskor kostade 100 kr, men kunde inte riktigt bestämma mig. Kanske inte såg den riktigt rätta väskan!

Kent bjöd på middag på Tre Kronor, började regna på stan så vi åkte dit där man kan sitta inne...


Har varit med dottern och hennes kille på Dollar Store och köpt lite diskmedel och annat nödvändigt samt hyrt 5 filmer för 100 kr på "Hemmakväll" . Bra pris och så får man ha dem en vecka. Jag hyrde en romantisk sekelskiftesdrama som jag ska se nån kväll till veckan. Nyss såg jag en rysare med ungdomarna.


Gjorde thaimat till middag, bjöd hem äldsta sonen också.

Vi var och köpte glass på statoil i går kväll och överraskade med ett besök med glass hos honom . Måste ju få se han nån gång...


Fick sålt husvagnen idag, den stannade här i byn, en fd granne och hennes kille som köpte den. Lite trist att bli av med den, men samtidigt så nyttjade vi inte den som vi först tänkt. Tog mest plats på gården...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards