Monicas vardag!

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Monica - 28 maj 2009 15:48

Lunchat idag med Sussi och Annica, och kan ni tänka er, vi var rörande överens om Thai-Garden...hihi...


Köpte en så fin Million-bells blomma på Buketten för 66 kr. Var så vacker rosa färg, återkommer med bild när jag planterat den.

Bytte mina svarta byxor jag köpte i förrgår. Konstigt nog så var dom svarta lite mindre i storleken än de vita som jag köpte tidigare. De hade inte min storlek i svarta så jag tog turkosa istället. I kassan sa hon att de hade fler svarta i lager, men då hade jag redan hunnit bli förtjust i de turkosa och ville ha dom....


Svängde förbi Annika på hemvägen och försökte hjälpa henne att få igång internet med vi lyckades inte. Hon hade en massa taklök som hon villigt delade med sig av. Tog en "klump" som jag ska plantera i några fat här ute...


Idag blåser det ju så att man inte vill vara ute i onödan, ska avta i eftermiddag och hoppas på sol och värme i morron. Måste och köpa fler plantor och jord, känner mig sugen att börja plantera och göra fint nu...


Steker pyttipanna med ägg åt barnen nu,  och ska sen bege mig till Älvsbyn tills i morron...


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards