Monicas vardag!

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Monica - 19 maj 2009 21:20

Packar och packar...Inte klokt vad mycket man ska ha i en husvagn... Kryddor, hygienartiklar, lämpliga kläder, mat, medicin, äh det tar aldrig slut...Har packat flera påsar.


Var kul att vara å skjuta lite igår, gick hyfsat bra. Fältskytte är nog min grej, mycket roligare då det går undan lite...


Jag och pojkarna var och åt lunch på thai-garden idag. Var länge sen sist, och de hade min favvolunch idag. Wokad kyckling med färsk chili och "Hot basilika", och fläsk i rödcurry. Mums vad gott det var...


Jobbat en stund idag som kontaktperson, vi hade tänkt åka och grilla korv til min favvoplats Pitsund. Men hon tyckte det blåste för kallt idag, så vi åkte runt och kollade lite på Jysk, Ö & B och så skjutsade jag henne att handla på Coop och hem med varorna.


Nu ska jag fortsätta att bära in i bilen. Åker till Kent i morron.

Just nu är han runt och letar ett fint ställe att åka med vagnen till. Han skickade MMS på några riktiga smultronställen.  Blir nog bra, kul att få fiska lite också...


Förresten..Sökte ett svetsjobb i dag, och det kändes rätt hoppfullt...Får besked V.24 om han kan anställa mig! Håller tummarna!


Kram Monica



Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards