Monicas vardag!

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Monica - 19 april 2009 22:29

Nu har jag monterat ihop grabbens cykel klart, var en hel del att skruva ihop, men tycker ju det är lite kul att meka...Åtminstone när det går som man vill...:)

Han köpte den idag på Ö & B för 1490 kr, det kan jag kalla ett fynd, verkar fin och rejäl, 18 växlar och pakethållare! :)


Köpte en avfuktare från Blocket idag för 250 kr, även det en fynd. Har upptäckt att jag har fått en fuktskada i garaget och ska försöka torka upp det som går. Men vet inte riktigt hur den rackaren fungerar, är då inget vatten i tanken och det borde det ju vara efter att den varit igång några timmar. Den går även att använda som AC, kanske jag har kopplat på det istället.... Var ingen instruktionsbok med.


Snart dags att lägga sig och sussa, livet känns lite lättare nu, kul att ha fått hem dottern igen, efter att hon varit i Luleå hela helgen!


Kram Monica

Av Monica - 19 april 2009 12:07

Känns tungt idag, har en konstig klump i magen, vill inte kliva upp, vill inte klä på mig, vill inte nånting...

Inte riktigt likt mig.... Har ju hört att folk kan ha vårdepressioner men har inte riktigt kunna förstå det. Det är ju då allt liv till stor del börjar igen, solen, blommor, fåglar, ljuset... Men kanske jag också fått en liten släng av vårdepression.... Eller så är det allt annat man har att tänka på... Arbetslös, pengar, bilen, saker på huset som måste åtgärdas snart, väldigt snart... finns mycket att bekymra sig för när man väl börjar.... Men mycket att glädjas åt också....Inte lätt...Tror jag kryper ner igen...eller...


 Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards