Monicas vardag!

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Monica - 5 april 2009 21:20

Vilken härlig vårdag vi haft idag! Tillbringat hela dagen med Kent och hans son i slalombacken! Riktigt, riktigt härligt att få vara ute i solen hela dagen, hettar rent om kinderna ikväll!

Min plutt kom och hämtade mig igår och skjutsade hem mig ikväll. Det är kärlek det...24 mil... :)

I går kväll såg vi på Robinson och filmen "Vid din sida" som var efteråt, rörande film... Till det åt vi glass och sushi! Är ju helt galen i sushi, synd att ingen restaurang serverar färsk sushi här i Piteå, inte som jag vet om iaf. Men i Luleå ska det visst finnas, så jag har tänkt mig dit någon gång och äta.

I somras när jag och dottern var i Stockholm och Estland, åt vi på en mongolisk restaurang som serverade lunchbuffé med mongoliska rätter, thailändska rätter och sushi i alla de valörer, det var en riktig matupplevelse som sitter kvar i smaklökarna ännu! Längtar till nästa gång man kommer sig dit...

Alla barnen är nu på plats här hemma, dottern har varit i Luleå hela helgen hos hennes pojkvän, och ena sonen har varit på skoteräventyr och sov borta hos kompisen eftersom det var så mörkt att han var rädd han inte skulle hitta hem själv med skotern. I eftermiddag har pojkarna varit hos deras pappa och grillat hamburgare, så jag behövde inte laga nån middag idag!

Nu ska jag strax ut med vovven...


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards