Monicas vardag!

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Monica - 3 mars 2009 15:25

Sitter och njuter av en god kopp kaffe i min stora mamma-mugg, har köpt ett par goda kaffesmaker som jag blandar i när jag känner mig sugen på kaffe med smak. Köpte hasselnöt och kryddig vaniljsmak, tar bara ett kaffemått av smaksatt kaffe och resten vanligt i min lilla bryggare , blir precis lagom smak då tycker jag...


Var som sagt på Rotik i går, och det var intressant, fick skära balkar med gas, sen slipa kanterna fina för att sist svetsa fast järnstycken med rörtråd, de skulle visst till SCA i Obbola. Frågade chefen där om han hade lite gamla ritningar som jag kunde få ta hem för att träna lite mer ritningsläsning, och visst gick det bra, jag fick välja flera stycken som han skrev ut åt mig.


Åkte till älvsbyn i går em, där jag gjorde pizza till middag åt mig och Kent. Kenny skulle äta på Palazzo med kompisarna, Dennis var på LAN och de skulle laga mat där tillsammans, och Lisette är i Östersund med en kompis hos dennes mormor. Men i morgon kväll kommer hon hem, saknar henne...

Var nyss och hämtade hem Dennis från LAN:et och stannade till och handlade lite mat. Vi köpte 10 frysta kycklingklubbor som jag grillar i ugnen nu. Tänkte att då har jag till lunchlådan och barnen till middag i morgon också.

Nu blir det nog bara en lugn och skön hemmakväll, och försöka ladda batterierna så man kan ligga i lite extra nu sista 3 dagarna på skolan, tänk att sen är det slut på den. Blir väl att besöka arbetsförmedlingen på måndag!

Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards