Monicas vardag!

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Monica - 26 februari 2009 18:56

Oj, vad roligt det var idag på praktiken på Vattenfall, fick svetsa ihop en ställning för rullar av nåt slag, och ska måla den i morgon. Var visst beställt från Luleå. Blev riktigt fin om jag får säga det själv, äh, det sa dom också :)

Provade även på att tigga aluminium som jag aldrig provat på förut. Tog ett tag innan jag kom på hur det funkar, men sen gick det hyfsat. Betydligt svårare att svetsa aluminium då det smälter väldigt fort.

Längtar tills i morgon när jag ska dit igen...


Barnen har åkt iväg till sin pappa ikväll, så nu är det sååå tyst i huset, slår nog på tv:n, börjar väl nåt kl.20 säkert...Sveriges värsta bilförare t ex. Herregud, är det verkligen sant att dom kör så dåligt! Man kan ju undra om dom beställt körkortet från Ellos!

Nu ska jag chatta lite med Sussi innan jag stänger av!

Blev inte så många rader här idag, men alltid något!

Kram Monica


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards