Monicas vardag!

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Monica - 2 februari 2009 22:29

Ledig och sovmorgon!

Jag och sonen åkte till stan för att lämna in dotterns mobiltelefon på lagning, köpte den i november samtidigt som min nya som också är inlämnad, det är inte klokt egentligen, telefonerna verkar inte hålla alls numera.

Vi gick sen in på vägledningscentrum för att titta på möjliga kurser till sonen som behöver komplettera sitt gymnasiebetyg lite för att ev. kunna söka in på högskola. Blev iaf bestämt att han ska börja en kurs i psykologi och i naturkunskap, blir nog jättebra och nyttigt. Han är duktigt på det han gör så han ska nog fixa det!

Såg Lipstick Jungle för en stund sen, och det blir faktiskt bara bättre och bättre, men så är det väl med alla serier tills man kommer in i dom. Däremot så har jag som slutat att se på Prison Break som jag följt med i alla säsonger, det händer inte så mycket längre, utan står mest och stampar på samma ställe, och ganska osannolikt är det med..

Nu ska jag stänga av datorn för ikväll.


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards