Monicas vardag!

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Monica - 24 januari 2009 16:36

Vad skönt att få sova länge idag... Jag lockade med mig barnen till stan en sväng idag, lockade med lunch på Ängeln, och det gick hem! :)

Lämnade in min nya telefon på telia så dom får skicka den på rep, högtalaren sprakar i den, så nu får jag använda min kära gamla istället...

Hittade en present till brorsan som fyllde år i torsdags, vi har inte firat varandra ännu, får se när det ska passa in när båda är lediga och hemma!

Tänkte in och handla lite också, men orkade inte, får bli i morron istället. Ska köpa en massa kaffe till skolan också.

Faktiskt lite sugen på ett glas vin ikväll, lyssna på musik och bara softa, vi får väl se...Har ju några flarror oöppnade sen länge tillbaka...

Ska iväg och skjutsa barnen kl.18 så får väl se sen om jag är sugen..

  Ha en riktigt mysig lördagskväll! :))

Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards