Monicas vardag!

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Monica - 11 december 2008 11:20

Nu är jag på skolan , har lunchrast och tänkte passa på att skriva några ord här. Har gått drygt halva utbildningen redan på min svetsutbildning i Luleå, och väntas bli klar med den i början av mars, bara hoppas att man får ett bra jobb då, men i dessa bistra tider törs man inte hoppas för mycket tyvärr.

Det blir en rejäl omskolning från barnskötare till svetsare, helt annorlunda, men är något jag tänkt på under väldigt lång tid, och nu dök tillfället upp när jag blev uppsagd från min tjänst sen 10 år , då kommunen skulle dra in på dagmammor.

Känns i alla fall spännande och kul att komma sig ut och jag har otroligt bra lärare och kurskamrater här på skolan.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kolla in nya fynd på Blocket.se, är allt lite Blocket-beroende som många andra...(Hihi), inte så ofta man köper nåt, men jag har allt gjort några riktigt bra fynd där.

Ha en bra dag!

Kram Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards