Monicas vardag!

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Monica - 9 december 2008 18:45

Ja, då var det sista dagen på min långledighet för denna gång, otroligt så snabbt det går.

Tycker jag har åkt som en fis i en påse idag, har hunnit avverka en lista på ärenden som bara var tvunget att göra, bl a köpa lite julklappar och så!

Dessutom hade jag tid hos tandläkaren i em, tänka sig , 1000 kr för att plågas en timme, man hade garanterat kunna haft roligare för dom pengarna, dessutom ville han att jag skulle komma tillbaka om ett par veckor och laga ytterligare ett hål, suck!! Nåja, halleluja för att det finns bedövning att få ...

Kylan verkar hålla i sig här, just nu är det -18.7 grader, och tack och lov för att min hund fryser mer än mig, så jag kan stanna inne i värmen med gott samvete, inte ens hennes skoteroverall hjälper mot kylan, värst är det för de små tassarna, har försökt med strumpor,har t om köpt små skor till henne, men de sparkar hon av sig efter att klivit några steg "I luften", nä dom gillar vi inte...

Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe, och hoppas att min själsfrände ringer snart och säger att han kommer och hälsar på mig ikväll!

Kram Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards